Flexibles Groningen: de start

Flexibles

Flexibles. Ontmoeten - Werken - Inspireren

Vorige week schreef ik een blogpost over Flexibles Groningen, waarin ik vertelde dat Flexibles start als er zich genoeg flexwerkers aanmelden als lid. Gisteren kreeg ik een mailtje van de initiatiefnemer, Marc Winters, waarin hij vertelde dat ze de voorwaarde van voldoende leden konden laten vallen. “In de reële verwachting dat ook na de ‘go-beslissing’ het ledenaantal zal blijven doorgroeien”.

De laatste hobbel die nog genomen moet worden is de afronding van de huurovereenkomst. Die is voor 90% rond, schrijft Marc.  Het hangt daarmee vooral af van de financiering. En ondanks het laten vallen van het minimum aantal, maakt een groeiend aantal inschrijvingen de financiering wel een stuk eenvoudiger.

Daarom herhaal ik vandaag op Dream Matters graag mijn aanbod van vorige week. Als jij je via mij aanmeldt als lid van Flexibles, kun je gratis deelnemen aan één van de workshopdagen die ik na de zomer bij Flexibles ga verzorgen. Dit aanbod kan ik doen, omdat Marc mij weer aanbiedt dat ik voor elk lid dat ik aanbreng twee dagdelen gebruik mag maken van een trainingsruimte bij Flexibles. Zo snijdt het mes aan drie kanten: jij een training, Marc een lid en ik een trainingsruimte.

Je wordt al lid van Flexibles voor € 50 per maand. Een workshop van een dagdeel kost je al vlug € 300 en als je via mij lid wordt van Flexibles krijg je niet één, maar twee dagdelen! Tel uit je winst. Op mijn website vind je een overzicht van de workshops die ik ga aanbieden. Zit er niks voor je bij? Dan mag je zo’n workshop ook best aan iemand cadeau doen, of misschien kan ik een op-maat workshop voor je samenstellen.

Meer info over Flexibles vind je op http://www.flexibles.org/. Als je lid wilt worden, laat mij het dan weten. Anders loop je die gratis workshop mis!

Geplaatst op 8 juli 2011, in Inspiratie, Netwerken. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

