Flexibles Groningen komt eraan!

Flexibles
Flexibles. Ontmoeten – Werken – Inspireren

Goed nieuws voor Zelfstandige Professionals en Flexwerkers in Groningen en omgeving: er komt eindelijk een plek om te werken en elkaar te ontmoeten. En wel op de meest ideale locatie die je je kunt voorstellen: op 500 meter van station, ringweg en centrum. Parkeerkelder eronder, bushalte en fietsenrek ervoor. Flexibles start namelijk in de voormalige ANWB-winkel aan de Trompsingel 21 (naast De Oosterpoort).

Tenminste… als er zich genoeg flexwerkers aanmelden als lid. De teller staat nu op 51% en om het aantal aanmeldingen een boost te geven heeft de initiatiefnemer van Flexibles, Marc Winters, een geweldige actie bedacht. Voor elk lid dat ik aanbreng mag ik twee dagdelen gebruik maken van een trainingsruimte bij Flexibles.

Op mijn beurt bied ik nu aan dat jij, als jij je via mij aanmeldt als lid van Flexibles, gratis kunt deelnemen aan de training die ik dan in die trainingsruimte verzorg. Zo snijdt het mes niet aan twee, maar aan drie kanten: jij een training, Marc een lid en ik een trainingsruimte.

Maar dan wil je natuurlijk eerst weten waarom Flexibles zo geweldig wordt. Als je Seats2Meet kent, weet je het antwoord al. Lees dan alleen nog even de laatste alinea van deze post 😉

Ben je er nog? Dan volgt hier de uitleg:

Flexibles wordt volgens mij dé ontmoetingsplek voor zp’ers, flexwerkers, kantoornomaden, nieuwe werkers en general inspiring people uit de regio Groningen. Een plek waar het continu bruist van de nieuwe ideeën, inspirerende events en interessante workshops. Het wordt een plek waar je al energie krijgt zodra je over de drempel stapt. Dat past dus helemaal in mijn idee over de Weg van de Minste Weerstand.

Als Flexibles eenmaal los gaat, is dat the place to be om je droom te realiseren. Je vindt er alles wat je nodig hebt: inspiratie, mensen die ook hun droom realiseren, mensen die al een deel van de effecten die jij wilt bereiken gerealiseerd hebben en mensen die precies weten hoe je dat efficiënt aanpakt. Kortom,  dromen, effecten, netwerk en slimmer werken, dus alle elementen van de Weg van de Minste Weerstand, onder één dak.

Meer info over Flexibles vind je op http://www.flexibles.org/. Als je lid wilt worden, laat mij het dan weten. Anders loop je die gratis training mis!

Geplaatst op 30 juni 2011, in Inspiratie, Netwerken. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Hoe staat het nu met de website, en het project? Als ik naar de website probeer te gaan krijg ik een foutmelding.. Ben benieuwd!

Geef een reactie

