Some people just love spam

Slimmer werken is één van de onderdelen van de Weg van de Minste Weerstand, schreef ik in mijn blogpost van afgelopen maandag. Door je onbelangrijke en/of urgente taken slimmer aan te pakken houd je tijd over voor belangrijke, niet urgente taken. Zoals bijvoorbeeld het realiseren van je droom.

Veel van die onbelangrijke maar soms urgente taken komen via de mail naar mij toe. Om die goed in beeld te hebben zorg ik er met diverse filters voor dat allerlei andere mailtjes niet in mijn inbox terechtkomen. Een goed spamfilter is daarbij erg belangrijk. Daarom werk ik graag met Gmail.

Niet iedereen werkt echter met e-mail filters. Veel mensen weten niet hoe je zo’n filter instelt, maar “some people just love spam”, zoals je in het filmpje hieronder kunt zien 🙂

Houd jij niet zo van spam, neem dan contact met me op. Ik kan je  op afstand laten zien hoe je e-mail filters maakt en help je met het hanidg instellen van die filters, ook als je niet met Gmail werkt.

Geplaatst op 29 juni 2011, in Efficiëntie, Online. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

