How to start a movement?

Sommige mensen dromen ervan om een beweging op gang te brengen. Vaak nadat ze eerst zelf in beweging gekomen zijn 😉

Maar hoe doe je dat nou? Hoe krijg je volgers en hoe wordt dat aantal zó groot dat je van een echte beweging kunt spreken? In onderstaand filmpje wordt dat precies uitgelegd.


 

Mijn twitter followers

Dus doe zoals Dancing Guy, start dancing! Verwelkom je eerste volgers, want zij zijn belangrijk. Zij nemen jouw moves over en zorgen ervoor dat het een echte movement wordt. Misschien begrijp je nu ook waarom ik zo dol ben op twitter 🙂

In de social media kun je dansen zoveel als je wilt én je hebt publiek. Op mijn site kun je meer lezen over hoe je social media kunt gebruiken om je droom te realiseren.

Met welke dans breng jij de wereld in beweging? Of heb je een heel andere droom? Laat het me hieronder weten, ik ben benieuwd!

Geplaatst op 21 juni 2011, in Effectiviteit, Geen categorie, Inspiratie, Netwerken, Weg van de Minste Weerstand. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

