Boekbespreking Easycratie op Werken20.nl

In de kerstvakantie las ik een oproep voor gastbloggers op www.werken20.nl. Werken20.nl gaat over “alles over Het Nieuwe Werken” en ik volg de site al een hele tijd via RSS. Erg de moeite waard!

Inmiddels staat mijn eerste blogpost daar online. Ik ben natuurlijk zo trots als een aap. De inleiding van mijn blogpost op werken20.nl mag ik ook hier publiceren:

In het boek Easycratie leiden Martijn Aslander en Erwin Witteveen hun lezers 11 hoofdstukken lang langs een nieuwe benadering van Kennisontwikkeling en innovatie, Dynamiek en slagkracht, Talentontwikkeling, Waardebepaling, Zingeving en Slimmer werken. Ze beschrijven hoe deze onderwerpen in de moderne informatiemaatschappij effectiever en efficiënter aangepakt kunnen worden door het loslaten van de hiërarchische benadering en het omarmen van de nieuwe wetten en mogelijkheden die de informatiemaatschappij brengt. Dat noemen zij easycratie.

Lees verder op werken20.nl…

Geplaatst op 13 januari 2011, in Recensies. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

