Meer bloggen m.b.v. Ta-da List

Onderdeel van mijn droom is een goed lopende blogroll. Hoewel ik graag en gemakkelijk schrijf en vaak leuke reacties krijg op mijn blogposts op Dream Matters en op mijn Edublog lukt het me toch nog niet om regelmaat in mijn blogactiviteiten te krijgen.

De belangrijkste reden daarvoor is dat ik het best lastig vind om vaak genoeg een leuk onderwerp voor een blogpost te verzinnen. Maar daar is nu verandering in gekomen. Ik heb nl. de afgelopen twee weken steeds elk idee voor een blogpost genoteerd op tadalist.com en dat is ongemerkt een hele lange lijst geworden. In totaal staan er nu meer dan 400 onderwerpen op. Waarschijnlijk is niet elk idee even geschikt voor een blogpost, maar er zijn er vast genoeg bij om komend jaar elke werkdag een blogpost te kunnen schrijven.

Ik heb dus alvast maar op elke werkdag van 2011 een uurtje gereserveerd om te bloggen. En natuurlijk ook om de lijst met onderwerpen te bliiven aanvullen. Met tadalist.com is dat heel eenvoudig, omdat de lijst ook heel gemakkelijk mobiel bij te houden is. Nieuwe ideeën en onderwerpen voor deze blog en voor mijn edublog zijn overigens altijd welkom, ik zal er graag een speciale post voor je over schrijven.

Geplaatst op 30 december 2010, in Effectiviteit. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

Geef een reactie

