Dromen dingen doen

Je droom realiseren, wil iedereen dat niet? Ik wèl! Mijn droom is dat duizenden mensen geïnspireerd raken om hùn droom te gaan realiseren, en dat ik een aantal van die mensen daarbij mag ondersteunen. Die droom heb ik nu bijna een jaar en langzaam maar zeker begint die droom steeds meer realiteit te worden. In dat jaar ben ik er achter gekomen dat een droom realiseren voor ten minste een deel gewoon een kwestie is van DOEN. Dingen doen die bij je droom horen, dromen dingen doen.

Als je volwassen bent heb je ruim de kans om die dingen te doen, al lijkt het soms anders. Maar als je bedencaptain James T. Kirkkt hoeveel groter je mogelijkheden zijn dan als kind… Als kind realiseerde ik mijn dromen op allerlei manieren. Door te spelen dat ik koning was of, wat later, captain James T. Kirk van De Enterprise. Maar ook door te tekenen,  schrijven, lezen, sporten, aan brommers sleutelen (nou ja, die van mijn vrienden dan, want ik mocht geen brommer)  en alles wat kinderen zoal doen.

Als volwassene heb je nog steeds al die mogelijkheden en nog veel meer. Je beschikt over meer geld, hebt meer mogelijkheden om ergens heen te gaan, kunt zomaar een internetsite online brengen en die brommer zou ik nu zonder aarzeling kunnen kopen. Natuurlijk zijn er ook beperkingen maar als je het goed bekijkt veel minder dan toen je nog kind was en je dromen wèl realiseerde.

Maar welke dromen dingen heb ik de afgelopen maanden nou eigenlijk gedaan? Eigenlijk weet ik dat niet zo goed meer. Ook daarom ga ik ze vanaf nu bijhouden op Dream Matters. Misschien ga ik ook nog wel wat dingen beschrijven die ik de afgelopen maanden gedaan heb, maar het zal vooral gaan over de dingen die ik vanaf nu doe. Het eerste dromen ding is het online brengen van deze blogpost.

Meer over het realiseren van je droom vind je op mijn andere site: Dreams Matter.

Geplaatst op 24 april 2010, in Inleidingen. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. I really like your writing style, fantastic information, thanks for putting up efeccedkakfd

  1. Pingback: Editie 1 van de blogkermis « Bewust leven voor dummies

Geef een reactie

